Usługa wyszukiwania ofert pracy i opinii o pracodawcach

Praca Radom

Szukanie pracy to również praca i to nie lekka, wie o tym każdy, kto choćby raz stał przed koniecznością znalezienia lub zmiany miejsca zatrudnienia. Portale prezentujące ogłoszenia o pracę oferują coraz więcej udogodnień dla swoich użytkowników, jak np. alerty z ofertami dopasowanymi do profilu kandydatów czy newslettery przychodzące na skrzynki e-mailowe użytkowników. Nadal jednak najważniejszą funkcjonalnością, wokół której budowane są serwisy tego typu jest wyszukiwarka ofert.

Tyle że... wyszukiwarka ofert pracy powoli staje się niewystarczająca, ponieważ współczesny kandydat chce czegoś więcej, chce mieć wgląd w to, jak wygląda praca wewnątrz danej organizacji. Dlatego szuka on jak największej ilości informacji o firmie, warunkach pracy w niej oraz możliwościach rozwoju i awansów. Nie każde przedsiębiorstwo jest skore do prezentowania tego typu danych na swoich stronach czy profilach na portalach społecznościowych bądź biznesowych, nie każde też posiada tak rozwiniętą kulturę organizacji i jasno wytyczone ścieżki kariery jak np. duże korporacje.

Praca Radom

Według danych firmy Gemius pracy szuka w sieci 2 miliony Polaków, z czego 75% zanim złoży swoje CV do konkretnej firmy, chce poznać i zebrać opinie na jej temat. Naprzeciw oczekiwaniom szczególnie tej ostatniej grupy osób wychodzi serwis GoWork.pl, na którym oprócz ogłoszeń o pracę z całej Polski i zagranicy znaleźć można również opinie o pracodawcach. Ta osobna funkcjonalność na stronie jest miejscem wymiany spostrzeżeń byłych i obecnych pracowników na temat firm i warunków pracy w nich. Patrząc na inne serwisy z tej samej półki, widać, że GoWork.pl sięgnął po unikalne rozwiązanie, które spotkało się z dużym zainteresowaniem ze strony poszukujących pracy. Świadczy o tym rosnąca liczba wpisów, która przekroczyła już ponad 2,5 miliony oraz przeglądających te opinie użytkowników.

Komfortowe wyszukiwanie ofert w serwisie zapewnione jest przez prostą, acz funkcjonalną wyszukiwarkę, opartą na podstawowych parametrach, a więc: lokalizacji (województwo lub miejscowość), branży oraz słów kluczowych. Ponadto osobom zainteresowanym pracą w określonych miastach lub tym, którzy robią tzw. rozeznanie rynku i chcą ocenić popyt na konkretne zawody dedykowane jest wyszukiwanie po słowach kluczowych, takich jak np. "praca Radom", "praca Kraków", "praca Wałbrzych" czy "Przedstawiciel handlowy", "Recepcjonistka", "Specjalista ds. Controllingu" itp.

19.03.2015. 08:43